Bronisław Wildstein Bronisław Wildstein
209
BLOG

O "Dolinie nicości" słów kilka ...

Bronisław Wildstein Bronisław Wildstein Polityka Obserwuj notkę 14
Przeczytałem właśnie "O "Dolinie nicości" słów kilka" czyli omówienie mojej książki dokonane przez Boanergesa na jego blogu pojawiającym się na "Salonie24". I muszę przyznać, że jest to jedna z bardziej przenikliwych interpretacji tej powieści jaką dotąd przeczytałem. Takie w każdym razie jest moje zdanie. Autor (no, pseudonim zobowiązuje) zauważył istotne jej elementy, których nie dostrzegli zawodowi krytycy. Dziękuję mu nie tylko za to, ale i za to, że zechciał podzielić się swoimi uwagami z czytelnikami.
Jeśli chodzi o mnie to chciałbym przyznać mu główną nagrodę za najpełniejsze, jak dotąd, odczytanie mojej powieści na "Salonie24".

Bronisław Wildstein

Zasyłam pozdrowienia

Wydawnictwo M prosi o kontakt w celu przekazania nagrody (DOLINA NICOŚCI z autografem Autora)

"DOLINA NICOŚCI" JUŻ W KSIĘGARNIACH! Wierzę, że kolejne odcinki powieści będą zaczynem gorącej dyskusji. Liczę na Was, na Wasze uwagi i oceny. Proponuję Wam również zabawę. Zainteresowani mogą kontynuować powieść na własną rękę. Będą odgadywać intencje autora, a może tworzyć dla nich interesujące uzupełnienie, albo ważny kontrapunkt. Dla najciekawszych wypowiedzi przewidziane są symboliczne nagrody.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka